Tildeling av halltid i Steigen Allhus
02.06.15Søknad for tildeling av halltid i Steigen Allhus,
Høst 2015 / Vår 2016.
Oppstart for aktivitet i hallen etter sommerferien er 1.September.
For å få en smidig og ryddig start ønsker vi at brukere sender inn søknad om halltid.
Tildelingen blir gjort offentlig uke 33.
Søknadsfrist: 19.Juli
Samtlige brukere må benytte et standard søknadsskjema som dere finner her.
Sendes til Steigen Allhus v/Morgan Nygård, 8283 Leinesfjord.
For idrettslag som har flere aktiviteter i hallen må alle søknadene komme fra en og samme person. Alternativt må leder av Idrettslaget signere søknaden sammen med trener. Dette for å sikre at Idrettslaget har kontroll med sin bruk av hallen
Deretter skrives leieavtaler, og opplæring av trenere blir gitt etter avtale.
For å leie eller fungere som trener / ansvarlig kreves det opplæring på Allhuset. Herunder: lås, sikkerhet, ansvars- og ordensregler.
Hallen kan deles i 3 - så det er mulig å kjøre flere aktiviteter samtidig.
For at barn og ungdom i Steigen skal ha mulighet til å delta på aktivitetene ønsker vi et godt samarbeid, også mellom brukerne.
Priser for lag og foreninger (dvs frivillige org.)
1/3 av hallen koster kr. 100,- pr time.
2/3 av hallen koster kr. 200,- pr time.
3/3 - hele hallen koster kr. 300,- pr time
Endringer underveis avtales med driftsleder.
Andre brukere bes ta kontakt for avtale.
Ha en fin sommer!
Mvh Morgan Nygård
Driftsleder Steigen Allhus
Mobil: 418 58 620
E-post: morgan.nygard@steigen.kommune.no